Aventuri la ATS (Automotive Trading Services) #2

Prima parte: Aventuri la ATS (Automotive Trading Services) #1

Continui sirul 'experientelor' mele cu ATS-ul (in special service-ul). Iar ei au continuat sa nu raspunda la telefon. E drept, lucrurile s-au mai imbunatatit intre timp insa a fost o perioada cand pe www.clubcitroen.ro circula o lista "underground" cu numere de telefon "directe" (direct insemnand ca aveai sanse sa ti se raspunda in max 10 incercari efectuate in 1,2 zile).

Greierasii din portiere au luptat si invins vitejeste mecanicii de la ATS cu scorul de 2-0. Adica am fost de 2 ori in service pentru aceeasi problema. In final, am rezolvat-o singur, cu ajutorul unui amic si al membrilor forumului clubcitroen.

2-0 este insa un scor mic. Conul de esapament a fost schimbat (zic ei) de 2 ori deja si repozitionat de inca vreo 4 ori. Ultima data a fost acum 2 saptamani si inca sta.... Singura scuza ar fi poate o proasta proiectare din fabrica a piesei respective; totusi n-am auzit sa fie o problema prea raspandita asa ca ma intreb cum l-au montat/repozitionat de 6 ori aiurea.

Iarna motorul isi facuse un obicei din a muri prin intersectii - cand plecam de la stop cu un rezervor plin de Carrera 100. Nu mi s-a putut oferi o explicatie....dupa ce au facut "diagnosticul" de cateva ori si m-au asigurat de fiecare data ca "acum s-a rezolvat".

S-a rezolvat, intr-adevar, la ProMotor in Ramnicu Valcea. Am preferat sa bat drumul pana acolo pentru revizie - regret doar ca nu pot sa ma duc de fiecare data la ei.

Tot la ProMotor mi-au activat si intrarea auxiliara de la CD player - operatie banala (am asistat la efectuarea ei) dar despre care cei de la ATS mi-au spus ca este un fel de legenda urbana si c-ar fi imposibil de activat asa ceva (atat cei din Baneasa cat si cei din Pipera).

Am avut parte si de experiente bune la ATS. Datorita lor am trecut cu vederea, pana acum, partile proaste. Cireasa de pe tort insa a venit ieri. Ii rezerv un episod separat dupa ce vineri voi afla deznodamantul acestei noi povesti care n-ar fi fost posibila fara "sprijinul" ATS.

Comments

Popular Posts