Aventuri la ATS (Automotive Trading Services) #1

Dupa cum mai spuneam, am un fix cu Citroen-urile. Imi plac.

Mai recent am dezvoltat un alt fix, cu ATS-ul (pana nu de mult unic importator Citroen, in lipsa unei reprezentante oficiale). Imi displac. Am si motive.

Experientele mai putin placute in relatia cu ATS-ul au inceput fix inainte de a primi masina. Mai exact, imediat dupa semnarea contractului ce contine, foarte probabil, un articol referitor la faptul ca orice dealer poate si va deveni brusc prea ocupat pentru a raspunde la telefon sau a-ti explica de ce o comanda intarzie. Dar astea-s detalii...

Fast-forward cateva saptamani, primesc masina. Imi este predata intr-o ceremonie foarte sumara gen 'uite cheia, ia cheia'. Evident sunt rugat sa inspectez subiectul si sa semnez de primire (consemnand eventualele probleme observate).

Semnez......o saptamana mai tarziu descopar ca lipseste un mare capac de protectie din plastic de la compartimentul motor. Sun dealerul (de pe Titulescu), imi confirma ca acel capac ar trebui sa fie acolo si promite sa se ocupe de problema.

Inca o saptamana si dealerul imi spune ca, citez "nu este vina mea", rezolvarea cazand in sarcina sefului de service cu care sunt sfatuit sa-mi rezolv singur problemele.

Seful de service, un pic amuzat, ma trimite politicos (si cu argumente) la plimbare inapoi la dealer. Imi confirma insa faptul ca lipsa capacului nu este normala.

Doua saptamani mai tarziu, dealerul isi face timp sa-mi raspunda la telefon pentru a-mi comunica urmatoarele aspecte:

- vina este a subsemnatului pentru ca ar fi trebuit sa sesizez si sa consemnez lipsa unui capac, despre a carui existenta nu aveam habar, la receptia masinii

- a aflat ca oricum acel capac este "optional" si nu se mai monteaza pe modelul acesta de masina (desi toate din showroom il au, doar C4 1.4i nu il are). Go figure!

O noua discutie cu inginerul de service si cei de la piese de schimb nu valideaza "teoria" dealerului asa incat sun iarasi la dealer. Si sun. Sun vreo saptamana.

Intr-un final cred ca-l prind pe picior gresit si raspunde. Imi ofera intai varianta de a comanda (si plati) eu acel reper. Cum varianta nu tine, clacheaza si-mi promite ca o va rezolva insa ma roaga sa astept "pana intra un C4 in service, o luam de la ala".

N-am mai sunat d'atunci (se fac 2 ani).

PS: cei de la ATS stiu de incident, au zambit amuzati...

Comments

Popular Posts